הרצאות ~ Conférences ~ Conferences

🇫🇷 Afin de traduire mon article dans votre langue, copiez le texte en hébreu, cliquez sur ce lien et collez le dans le Google traducteur qui s’ouvre ! 🇬🇧 To translate my article to your language, copy the Hebrew text, click on this link and paste it in the Google translator that opens !  

Michael à Modi’in, Israël 🇮🇱 ~ 🇮🇱 מיכאל במודיעיו, ישראל

שלום חברים,

בכמה ימים, אני מציע את ראשונה מהסדרה של הרצאות על ידי זום. יש לי מספר סיבות ליזמה הזאת…

בראשונ, אני מרגיש מוכן להתחיל את הפעילויות שלי כאן בישראל. אני פה כבר תישעה חודשים ועד עכשיו אני ליוותי ברובו כמה חברים שלי מצרפת. אם חיכיתי כל עוד, זה כי מפחדתי קצת לאופי סגור וקשה של הישראלים. 

המקצוע שלי הוא ללעזור אנשים לשנות את החיים שלהם. אבל, אני רק יודע אופן אחד… הדרך שעברתי בעצמי ! אני הבנתי מאז הרבה זמן שאם אני רוצה שהשינויים יהיו קבעיים של האנשים, חשוב בראשונה לשנות את האמונות שלהם. למה ? רק בפשטות, כי לפי דעתי, החיים שלנו נוצר מהאמונות שלנו הכי עמוק… 

ישראל היא המדינה הילבדה שאני מכיר איפה כולם מומחים לכל דבר. בגלל את כל המלחמות שעברו פה, הישראלי הפכו חזקים וגאים אבל גם עקשניים וקשים. היהודים הם בדרך כלל נאמנים לדת שלהם קפדנים… אפילו הם שלא מתרגלים ביומי.

קשה, ללעזור מישהו שיודע כבר את הכל ולא מכיר כלום את השפה של החיים. אבא שלי היה ככה. הגוף שלו דיבר בבורור וקולני לעזור לו להבין שהיה שגוי. היו לו הרבה מחלות וכמו לכל אחד, אין היה קשר בשבילו בין המחלה והחיים…  לא היו שום משמעות מאחורי המחלה… זה היה ככה וזה היה הכל ! 

אבל, ההקרנה, הבבואה שאני רואה של עצמי אצל אנשים בסביבה שלי, מגיד לי שאני צריך לקחת בחזרה את מקצוע שלי… ואם החיים אומר לי לעשות משהו, אני מציית ! אז, מהשבוע הבא אני מציע הרצאות לא פורמלי על ידי זום כדי להראות את הפנים שלי שוב לעולם. שבוע אחד בצרפתית והשבוע האחר באנגלית. התאריכים וההסברים הם בימינה של הטקסט הזה.

ביום רביעי 25 ב-נובמבר, אני אתחיל, כמובן, בנושא המועדף שלי : האהבה ! אם יש לכם שאלות, תכתבו לי על ידי הדף קשר או תתקשרו אליי בווטסאף… ולא תשכחו לתת המידע לחברים שלכם ! תודה מראש  ואולי בקרוב ?

אני מאחל לנו עוד יום מצוין ∞❤️∞ 

מיכאל

2 commentaires sur « הרצאות ~ Conférences ~ Conferences »

  1. Super cela oui j ai enfin compris que mes maladies sont liées de prêt a l état de ma vie .
    je t entends encore plus profondément avec le décès de ma belle mère survenue mercredi 11 un jour après mon 47 ème anniversaire..
    Qui répétait a chaque perte ou gros soucis « la vie est une garce mais elle a aussi de bons moments. »…
    Namasté

    Aimé par 1 personne

Laisser un commentaire